8 512 m2
całkowita powierzchnia brutto
3
całkowita ilość pięter
1 700 m2
typowa wielkość piętra
Adgar PDT Wola to 3-piętrowy, kameralny budynek o powierzchni 8 512 mkw., usytuowany przy ul. Młynarskiej 8/12.
Budynek PDT Wola jest doskonale znany mieszkańcom Warszawy. Obiekt powstał według projektu znanego architekta Michała Przerwy Tetmajera, który od 1949 roku zajmował się kompleksowym odbudowywaniem zrujnowanej, powojennej Woli. Od 1956 roku budynek służył warszawiakom jako Powszechny Dom Towarowy Wola. Funkcje handlowe pełnił do 2005 roku. Dwa lata później, obiekt zyskał charakter biurowo-usługowy. Odrestaurowano również elewację, zachowując jednocześnie styl i charakterystyczne płaskorzeźby skrajnych płycin attyki. Budynek został zakupiony przez Adgar Poland w kwietniu 2021 roku.
Na parterze budynku znajdują się lokale usługowe, m.in. sklepy, bank i restauracja. Do dyspozycji najemców jest 51 naziemnych miejsc parkingowych. W budynku zostanie wdrożony m.in. autorski koncept Brain Embassy (połączenie coworkingu w formie open space, przestrzeni biurowych oraz eventowych, a także zaplecza konferencyjnego).
Co wyróżnia Adgar PDT Wola?
- Duża elastyczność przy aranżacji powierzchni biurowych
- Przyjazne środowisko pracy
- Kameralny charakter budynku
- Dostęp do co-workingu Brain Embassy
- Przestrzeń szkoleniowo-eventowa – Be Inspired
- Doskonała lokalizacja
- Siłownia w budynku
- Bliskość punktów gastronomicznych
Stwórz idealną przestrzeń do pracy:
Planujesz rozwijać firmę? Etapowe przejmowanie powierzchni oraz elastyczny okres najmu sprawia, że Adgar PDT Wola to idealne miejsce dla firm nastawionych na sukces. Nasz zespół specjalistów pomoże Ci rozplanować Twoją nową przestrzeń i kolejne fazy rozwoju w zależności od potrzeb i zmieniających się czynników zewnętrznych.
Właściwy adres:
- Samochód: sprawny dojazd z innych części miasta, dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje ok. 10 minut, do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina – ok. 20 minut
- Kolej: 2 km do stacji PKP Warszawa Ochota, 3 km do stacji PKP Warszawa Centralna
- Komunikacja miejska: w pobliżu 10 m od budynku przystanki autobusowe i tramwajowe (Okopowa, Młynarska, Zajezdnia Wola)
- Metro: w pobliżu stacja II linii metra Rondo Płocka (600 m od budynku)
- Rower: ścieżki rowerowe wzdłuż Młynarskiej
Monika Szelenberger | |
Head of Leasing and Asset ManagementHead of Leasing and Asset Management | |
M: +48 668 268 122 Email: monika.szelenberger@adgar.pl |
Angelika Wilk | |
Leasing and Flexible Workplaces ManagerLeasing and Flexible Workplaces Manager | |
M: +48 785 776 999 Email: angelika.wilk@adgar.pl |
Tomasz Stopka | |
Leasing & Flexible Workplaces ManagerLeasing & Flexible Workplaces Manager | |
M: +48 695 694 804 Email: tomasz.stopka@adgar.pl |
Opis nieruchomości
Nazwa budynku | Adgar PDT |
Rejon | Polska |
Miasto | Warszawa |
Dzielnica | Wola |
Adres budynku | Ul. Młynarska 8/12 |
Całkowita powierzchnia brutto | 8 512 m2 |
Całkowita ilość pięter | 3 |
Typowa wielkość piętra | 1 700 m2 |
Specyfikacja techniczna
Klimatyzacja | Dostosowany system klimatyzacji |
Wysokość pomieszczenia | Parter 4,68m / 1 piętro 4,00m / 2 piętro 3,90m / 3 piętro 3,50m |
Otwieralne okna | Tak |
Okablowanie | Strukturalny kręgosłup budynku |
Podwieszane sufity | Tak |
Podniesiona podłoga | Nie |
Zielony certyfikat | LEED GOLD |
Energooszczędne rozwiązania | Oświetlenie ledowe, optymalizacja urządzeń technicznych za pomocą sterowników |
Parking
System zarządzania | Parking odgrodzony, otwieranie szlabanów za pomocą pilota |
Ilość miejsc postojowych | 51 miejsc parkingowych naziemnych |
Udogodnienia
W najbliższej odległości znajdują się również różne udogodnienia takie jak np. kawiarnie, restauracje, przedszkola, szkoły. Klub fitness, Tesco i PNB Paribas Bank znadują się w budynku. Dodatkowo w bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się park. | Zasilamy Twój biznes 24/7 Dzięki systemowi zasilania USP, a także generatorowi prądotwórczemu zyskujesz pewność, że w przypadku przerw w dostawach energii Twoja firma może nadal funkcjonować bez przeszkód. | ||
Brain Embassy to autorska formuła co-workingu (co-creating) opracowana i wdrożona przez Adgar Poland. Koncept biura przyszłości, powstały w oparciu o najnowsze, światowe trendy w projektowaniu funkcjonalnych, ergonomicznych i kreatywnych przestrzeni do pracy, jest adresowany do małych i średnich przedsiębiorców, start-upów, freelancerów, a także korporacji. | |||
Bezpieczeństwo
System zarządzania budynkiem | Inteligentny zintegrowany system zarządzania budynkiem (BMS) |
Ochrona 24h | Tak |
Kontrola dostępu | Zintegrowany system kontroli dostępu Honeywell |
Monitoring | Cyfrowy monitoring CCTV podłączony do BMS |
Bezpieczeństwo energetyczne | UPS |
Serwerownia | Brak |
Infrastruktura | 1 linia energetyczna, 1 linia światłowodowa oraz połączenie radiowe |
Operatorzy telekomunikacyjni | Dostępnych 2 operatorów |
Dla najemców
Adgar zapewnia najwyższy poziom obsługi i wsparcia dla klientów. Wierzymy, że każdy z naszych budynków powinien być wyjątkowy, przyjazny i dostosowany do indywidualnych wymagań każdego z najemców. Oferowana przez nas powierzchnia biurowa wspiera rozwój ich działalności biznesowej oraz odpowiada ich potrzebom.
Centrum Obsługi Najemców
W ramach naszego nieustannego zaangażowania w świadczenie wysokiej klasy usług dla Naszych najemców, dajemy Państwu dostęp do korzystania z systemu Help Desk, dzięki któremu przez całą dobę mogą zgłaszać Państwo wszelkie sprawy związane z funkcjonowaniem obiektu biurowego.
Michał Chodkowski
Senior Property Manager
M: +48 667 001 241
Email: michal.chodkowski@adgar.pl
T: +48 (22) 323 81 30