ADGAR POLANDPOLAND | 12PROPERTIES NIERUCHOMOŚCI | 140,000 m2 LEASABLE AREA POWIERZCHNIA | 989 M NIS ASSETS VALUEWARTOŚĆ AKTYWÓW |
Adgar Poland jest doświadczonym inwestorem, deweloperem, właścicielem i zarządcą nieruchomości komercyjnych, przede wszystkim biurowych.
To innowacyjna firma, która tworzy przyjazne koncepty biurowe, wspierające rozwój biznesu oraz integrację życia zawodowego i prywatnego. Spółka działa w Polsce od 1999 roku, a jej działalność koncentruje się na największym rynku biurowym w Polsce – w Warszawie.
Portfolio firmy obejmuje wysokiej jakości nieruchomości biurowe w doskonałych lokalizacjach. Adgar Poland jest właścicielem i zarządcą kompleksów biurowych o łącznej powierzchni najmu wynoszącej blisko 120 000 m.kw. Są one zlokalizowane w trzech warszawskich biznesowych dzielnicach: na Mokotowie – Adgar Plaza A i B, Adgar Plaza One, Adgar Bit i Adgar Wave, na Ochocie – Adgar Park West oraz na Woli – Adgar PDT Wola, Adgar Renaissance Tower, Inchape BMW Motor Polska.
Celem Adgar Poland jest dalszy rozwój w tym regionie. Adgar jako aktywny właściciel dysponuje niezbędną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami w zakresie zakupu, sprawowania funkcji właściciela, zarządzania, rozwoju i przebudowy nieruchomości komercyjnych. Firma aktywnie dąży do powiększania portfela swoich aktywów w Polsce. Adgar Investments & Development Ltd., z siedzibą w Izraelu, jest spółką matką Adgar Poland.
Brain Embassy (BE) to autorska formuła co-creatingu opracowana i wdrożona przez Adgar Poland.
Co – working Brain Embassy powstał jako odpowiedź na potrzeby freelancerów i małych firm, które dotychczas musiały korzystać z przestrzeni publicznych, domowych biur albo dużych powierzchni nie przystosowanych do ich potrzeb. Adgar Poland stworzył miejsce, w którym każdy może pracować na własnych warunkach. Szybko jednak okazało się, że korporacje, także chcą korzystać ze stylu pracy reprezentowanego przez Brain Embassy. Nie zawsze jednak były w stanie pomieścić swoje zespoły w biurach BE, czasem potrzebowały też większej prywatności, ale jednocześnie nie chciały rezygnować z korzyści płynących z dostępu do świeżej, tętniącej życiem przestrzeni co-creatingowej. Adgar szybko odpowiedział na tę potrzebę hybrydową formułą Be Yourself.
Wszystko w ramach kompleksów zarządzanych przez Adgar Poland i bez konieczności przenoszenia siedziby w zupełnie nowe lokalizacje.
Powołane do życia w 2009 roku Adgar Conference Group, czyli centra konferencyjno-szkoleniowe powstałe pod marką Adgar, zmieniły swoje oblicze i funkcjonują jako Be Inspired – miejsce wyjątkowych konferencji, twórczych warsztatów, efektywnych szkoleń i niezapomnianych eventów.
Adgar Investments & Development Ltd. to spółka publiczna notowana na giełdzie papierów wartościowych w Tel Awiwie. Firma, bezpośrednio i poprzez spółki zależne, inwestuje w dochodowe aktywa, głównie w sektorze nieruchomości biurowych. Oprócz nabywania nieruchomości, firma rozwija posiadane aktywa zwiększając ich wartość poprzez zakup dodatkowych gruntów i wykorzystując własny bank ziemi. Firma działa na terenie Izraela, Kanady, Polski i Belgii.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
Stawiamy na zrównoważony rozwój, ponieważ ma to wpływ na środowisko i społeczności, w których działamy.
Większość budynków w portfolio Adgar nabyliśmy od podmiotów zewnętrznych, zmodernizowaliśmy, dostosowaliśmy do nowoczesnych standardów i wymogów efektywności. W naszych budynkach wprowadziliśmy szereg zrównoważonych rozwiązań, aby minimalizować ich wpływ na środowisko. Wszystkie budynki Adgar posiadają certyfikację środowiskową na poziomie LEED Gold. Bieżąca eksploatacja naszych budynków ma wpływ na środowisko. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze budynki działały jak najefektywniej, co dla naszych najemców oznacza minimalizację ich kosztów oraz wpływu na środowisko.
Przekazujemy również środki finansowe na rzecz organizacji ochrony zdrowia w krajach, w których działamy i aktywnie promujemy zdrowy styl życia.
ZAANGAŻOWANIE W ŻYCIE LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI
Adgar z dumą wspiera organizacje charytatywne działające w różnych obszarach, przede wszystkim związane ze sportem oraz przedsięwzięcia o charakterze dobroczynnym realizowane w sektorze nieruchomości.
Nasza firma aktywnie angażuje się w działalność stowarzyszenia na rzecz rozwoju aktywności fizycznej, organizuje treningi biegowe dla społeczności. Adgar zachęca wszystkich swoich pracowników i najemców, aby aktywnie uczestniczyli w życiu społeczności, poprzez wspólne organizowanie wydarzeń, wolontariat, dzielenie się wiedzą i umiejętnościami.
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY
Michael Mevorach | |
Country Manager Adgar Poland | |
Michael Mevorach - Country Manager Adgar Polska. Dołączył do firmy ponad 13 lat temu, początkowo jako Dyrektor Finansowy. | |
Przed swoim przyjściem do Adgar Poland, zdobył bogate doświadczenie zawodowe głównie na Węgrzech, gdzie pełnił funkcję prezesa spółki zależnej Engel East Europe N.V., a także zastępcy Dyrektora Finansowego w Plaza Centers (Europe) N.V. Michael pracował także na stanowisku Dyrektora Finansowego Plaza Centers Poland w Polsce. Posiada dyplom ukończenia studiów na kierunku rachunkowość i ekonomia z Uniwersytetu Tel Awiw w Izraelu. Ukończył także studia podyplomowe z rachunkowości na tej samej uczelni i uzyskał licencję biegłego rewidenta w Izraelu. |
Robert Włoszek | |
Dyrektor Operacyjny Adgar Poland | |
Robert Włoszek jest członkiem zespołu zarządzającego Adgar Poland. Jako Dyrektor Operacyjny odpowiada za planowanie i nadzór nad pracą zespołów zarządzania obiektami z portfolio spółki, obsługi technicznej, a także za rozbudowę i przebudowę powierzchni budynków Adgar Poland. Robert posiada ponad 12-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Ponad 5 lat spędził w międzynarodowej firmie Colliers, gdzie na pozycji Technical Quality Manager zajmował się technicznym wsparciem zarządców podczas ich codziennej pracy oraz audytowaniem pracy zespołów technicznych w budynkach biurowych i magazynowych. Przez 4 lata był kierownikiem technicznym w jednym z budynków Adgar Poland, jednocześnie kierując zespołem obsługi technicznej na stanowisku Facility Manager. Jest inżynierem i absolwentem Politechniki Warszawskiej. Podyplomowo ukończył również studia na kierunku Zarządzanie Nieruchomościami na SGGW. Robert Włoszek posiada doświadczenie w procesie certyfikacji budynków LEED oraz BREEAM. |
Monika Kaczmarczyk | |
Dyrektor Zarządzająca | |
Monika Kaczmarczyk swoją karierę zawodową rozpoczęła w międzynarodowej sieci hotelowej Accor, z którą była związana 12 lat. Poprzez doświadczenie w obszarze sprzedaży, marketingu oraz zarządzania polityką cenową dbała o rozwój marki Novotel i Mercure w Warszawie. | |
Na początku 2012 r. związała się z firmą Adgar Poland, gdzie rozwijała koncept przestrzeni eventowych Adgar Conference Group. Jako Dyrektor Zarządzający ACG odpowiadała za strategię, wyniki działu sprzedaży, obszar administracyjny oraz operacyjny. | |
Od 2016 r. Monika Kaczmarczyk jest członkiem Zespołu Zarządzającego firmy Adgar Poland oraz Dyrektorem Zarządzającym Brain Embassy, pierwszego w Polsce co-creatingu. Coworking kierowany przez Monikę od początku stanowi ideę biura przyszłości, powstałego w oparciu o światowe trendy w projektowaniu ergonomicznych i kreatywnych przestrzeni do pracy. Doceniony nie tylko w Polsce, ale również za granicą projekt rozpoczął swoją działalność w Belgii i Izraelu, gdzie polski zespół kierowany przez Monikę, wdrożył koncept na tamtejsze rynki, tym samym tworząc jedną z wiodących marek w branży. Monika jako członek globalnego zespołu pracuje także nad strategią i rozpoznawalnością, wielokrotnie nagradzanej marki Brain Embassy oraz odpowiada za ekspansję BE na lokalnych i zagranicznych rynkach. | |
W 2018 roku została uznana Kobietą Sukcesu i udzieliła wywiadu w książce “Sukces jest kobietą. Piękna twarz biznesu”. Chwilę później otrzymała również nagrodę Wybitnej Polki podczas Akcji z okazji 100-letniej Wolnej Polski, organizowanej przez Wydawnictwo Lifestyle Media. | |
Koncept Brain Embassy to już 7 lokalizacji w Warszawie i 2 na świecie. Aktualnie Monika pracuje nad rozwojem marki w innych miastach w Polsce. | |
Monika Szelenberger | |
Head of Leasing & Asset Management | |
Monika Szelenberger jest członkiem zespołu zarządzającego Adgar Polska i szefową zespołu Leasing & Asset. Wraz z zespołem ekspertów odpowiada za procesy leasingu, komercjalizację i rekomercjalizację oraz marketing wszystkich budynków należących do portfela Adgar Poland. Zaangażowana w tworzenie długoterminowej strategii inwestycyjnej Adgara w Polsce, zakup nowych nieruchomości, tworzenie i rozwijanie nowych konceptów (BeYourself, Flexi Lease). Monika od 15 lat związana jest z branżą nieruchomości komercyjnych. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych firmach doradczych Cushman & Wakefield oraz DTZ, doradzając najemcom biurowym w procesach relokacji i renegocjacji, optymalizacji przestrzeni biurowej oraz warunków najmu. Doradzała również globalnym korporacjom, które rozpoczynały swoją działalność w Polsce. Monika ukończyła Stosunki Międzynarodowe na UMK w Toruniu. Była również stypendystką Université Paris 12 w Paryżu. Posługuje się językiem angielskim i francuskim. | |